×
دســته بندی‌ محصــولات
پیشــنهادات ویــژه
پلــهای ارتــباطی
پشتیبانی : 02191301658

نحوه ی سفارش گذاری

چطور میتوانم سفارش ثبت کنم ؟

شما می توانید محصولات موجود در سایت را که امکان افزودن به سبد خرید دارد را از طریق گزینه اضافه به سبد خرید به سبد خرید خود اضافه نمایید چنانچه محصولی مجدد نیاز دارید ادامه خرید را بزنید و چنانچه محصول دیگری احتیاج ندارید سبد خرید خود را بزنید و پرداخت نهایی را کلیک کنید.


بعد از ثبت سفارش چگونه سفارش خود را پیگیری کنم ؟

بعد از ثبت سفارش کارشناسان ما در هر مرحله از وضعیت سفارش تغییرات آن را برای شما پیامک میکنند از جمله بسته شما در جمع آوری ، ارسال شدو ..... است. همچنین شما می توانید با ورود به پنل کاربری خود در دیش دال آخرین وضعیت سفارشات خود را مشاهده نمایید. همچنین میتوانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


سفارشاتی که به صورت فیش یانکی است تا چه زمانی فرصت پرداخت داریم؟

سفارشاتی که صورت فیش بانکی یا کارت به کارت است حداکثر 24 ساعت فرصت پرداخت دارد و روند تایید و ارسال سفارش از زمان پرداخت وجه آغاز می شود.


آیا قیمت محصولاتی که موجود است به روز است؟

بله تمامی قیمت محصولات موجود در سایت دیش دال به روز می باشد و امکان خرید وجود دارد.


سفارش ها با چه روش هایی ارسال می شود؟

سفارشات تهران از طریق پیک و پست و همچنین سفارشات سایر شهر ها از طریق پست، تیپاکس، چاپار و ایران پیام ارسال می شود. نحوه ی ارسال توسط خود مشتری تعیین می شود و در مواردی بسیار استثنایی با توجه به شرایط محصول ممکن است دیش دال با هماهنگی مشتری نحوه ی ارسال را تغییر دهد.


محصولات شامل گارانتی است ؟

بسیاری از تجهیزات دارای گارانتی است که عمدتا در ویژگی محصولات نوشته شده است. همچنین برای اطلاع دقیق از گارانتی محصولات می توانید از راه های ارتباطی از همکاران ما گارانتی دقیق محصول را پرس و جو کنید.


چگونه از اصل بودن محصول مطمئن شویم؟

شرکت مینا گران برنا ( وبسایت دیش دال) به عنوان وارد کننده و توزیع کننده در اداره تجهیزات پزشکی ثبت شده است و تحت نظارت مستمر این سازمان قراردارد و تمامی محصولاتی که ارائه می دهد اصل و تحت نظر این سازمان می باشد.


آیا همراه بسته فاکتور ارسال می شود؟

فاکتور همواره از طریق پنل کاربری مشتری قابل دانلود می باشد. همچنین در صورت نیاز به فاکتور مهر و امضا شده می توانید در یادداشت پایان تکمیل سفارش اشاره نمایید که نیار به فاکتور رسمی دارید تا همراه بسته برای شما ارسال شود.


چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟

شما میتوانید از طریق چت آنلاین ، شماره تماس 02191301658 و یا از طریق شماره تماس یا واتساپ 09904920093 با پشتیبانان ما در تماس باشید.


آیا امکان سفارش تلفنی هم داریم؟

بله، دیش دال با در نظر داشتن دغدغه ی وقت شما عزیزان سیستم فروش خود را به صورت تلفنی برای عزیزانی که حداقل یک بار خرید آنلاین داشته اند راه اندازی نموده و امکان ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره تماس 02191301658 و شماره موبایل 09904920093 و همچنین واتساپ شرکت به شماره 09904920093 وجود دارد.


آیا امکان تغییر در اقلام سفارش پس از ثبت وجود دارد؟

چنانچه وضعیت سفارش شما در مرحله ی در حال جمع آوری بسته باشد، امکان تغییر در اقلام سفارش وجود دارد.


نحوه پرداخت صورتحساب ها به چه صورت می باشد؟

نحوه ی پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت، پرداخت به صورت فیش بانکی یا کارت به کارت هم فعال است. همچنین برای خرید تجهیزاتی که به صورت اقساطی می باشد بایستی هماهنگی لازم جهت ثبت چک ها را با کارشناسان فروش ما انجام دهید. همچنین سیستم (BUY NOW, PAY LATER  (BNPL  دیش دال پی به صورت آزمایشی برای پزشکان تهران فعال شده است که در حال گسترش آن می باشیم.


آیا همه ی کالای موجود در یک ترکیب قیمت یکسان دارند ؟

خیر، ممکن است برخی ترکیبات یک محصول قیمت های متفاوت داشته باشد. مثلا کامپوزیت رنگ A1 و کامپوزیت رنگ BW در یک محصول قیمت های متفاوت داشته باشد.


مدت زمان تحویل کالا چقدر است؟

مدت زمان تحویل کالا در تهران اگر سفارش در روز کاری تا ساعت 14 ثبت شود در همان روز و اگر بعد ساعت 14 ثبت شود در روز کاری بعد ارسال می شود.

همچنین در سایر شهرها وابسته به مسافت بین 24 الی 72 ساعت کاری طول می کشد.


اگر یک محصول ناموجود بود چگونه از موجودی دوباره مطلع شویم و سفارش بگذارم؟

محصولاتی که ناموجود است میتوانید از طریق واتساپ به پشتیبانان ما اطلاع دهید تا در صورت امکان برای شما قیمت بازار را اعلام و در صورت نیاز تهیه نمایند.


ساعات کاری و ساعات پشتبانی شرکت چه زمانی است؟

ساعات کاری شرکت از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 13 می باشد. همچنین ساعات پاسخگویی در ساعات کاری  به صورت آنی می باشد و در ساعات غیر کاری همکاران آن کال می باشند اما ممکن است اندکی با تاخیر پاسخگو باشند.


آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در وجود دارد؟

بله در مواردی که نیاز به خرید تجهیزات است، با هماهنگی قبلی امکان مراجعه حضوری و مشاهده تجهیزات از جمله یونیت در نمایشگاه شرکت وجود دارد.


آیا امکان پرداخت به صورت اعتباری وجود دارد؟

بله برای خرید تجهیزات و یا سفارش مشتریانی که در ماه بیش از 100 میلیون تومان خرید دارند امکان فروش اعتباری در ازای دریافت چک ضمانت وجود دارد.


هزینه ارسال سفارشات چطور محاسبه می شود؟ 

هزینه ارسال کالا برای سفارشات بالای 5 میلیون تومان برای تهران رایگان است. برای سفارشات کمتر از این مبلغ هزینه پیک با نرخ الوپیک محاسبه شده و پس کرایه میشود. همچنین برای ارسال های پستی که بالای 5 میلیون تومان و کمتر از 5 کیلوگرم باشد ارسال رایگان است و برای سفارشات کمتر از 5 میلیون تومان و وزن بیش از 5 کیلو گرم هزینه ارسال 120 هزار تومان می باشد.

همچنین برای سفارشات سایر شهر ها برای خرید های بیش از 5 میلیون تومان ارسال رایگان است و برای سفارشات کمتر از آن مبلغ پست 150 هزار تومان و برای سایر روش های ارسال از جمله تیپاکس، چاپار و ایران پیام به صورت پس کرایه می باشد.


آیا امکان ارسال فوری وجود دارد؟

امکان ارسال فوری تنها برای موارد فورس ماژور و با هماهنگی با کارشناسان فروش از طریق تماس یا واتساپ شرکت وجود دارد.


آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله درصورت خرید عمده صورت سفارش خود را می توانید به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید تا راهنمایی های لازم را خدمتتان ارسال نمایند.


Menu

خانه

اپ اندروید

سوالات متداول

واتساپ

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام